"Monimuotoisuutta", kesänäyttely 2024

Kesänäyttelymme

Jäsenten yhteinen kesänäyttely teemalla ”Monimuotoisuutta” pidettiin  Wellamon taideluokassa Kulttuuritalolla. Kävijöitä oli liki 350!

Avajaiset pidettiin keskiviikkona 7.8. klo 18. Paikalla oli puolen sataa vierasta. Puheenjohtaja Pirkko avasi tilaisuuden ja näyttelytoimikunnan vetäjä Aapo esitteli taiteilijat sekä ilmaisi kiitokset näyttelytoimikunnan jäsenille uurastuksesta. Ohjelmassa mm. taiteilijaesittelyt, pientä tarjoilua sekä musiikkia, josta vastasi Trio Classico.

Toimintamme tueksi järjestettiin myös arpajaiset, jonka tuotto menee yhdistyksen hyväksi. Kiitos kaikille osallistuneille tästä!

Kävijöiden kommentit olivat  kannustavia, sillä teosten monimuotoisuutta ja tasoa sekä näyttelyn asettelua kehuttiin kovin. Kiitos myös näistä kaikille!

Alla kuvakooste näyttelystä. Mukana tasapuolisesti yrittäen kaikkien teoksia. Kuvissa myös Trio Classico ja arpajaispöytä, joka  onnistuttiin näyttelyn aikana lähes tyhjentämään.